Lifestyle

In het nieuw met Chaos-and-Order

Is het jou al opgevallen dat de webshop van Chaos-and-Order in een nieuw jasje is gestoken? Een vrolijke en kleurrijke, nieuwe huisstijl. Net zo fris en happy als de kinderkleding zelf. Na 7 jaar vindt Chaos-and-Order dit het perfecte moment om ook de huisstijl en de website aan te passen. Meer dynamiek, meer kleur, meer variatie komen naar voren in het nieuwe logo en ook op de vernieuwde website. “Best spannend”, zo geeft het kledingmerk toe.

Bubbels

De bubbeltjes van het logo stralen vrolijkheid en energie uit dat kenmerkend is voor het merk. Vrolijkheid is natuurlijk een eigenschap van blije kids in comfortabele kleding. Energie is uiteraard een van de mooiste eigenschappen van een kind! Elke dag vol energie de wereld ontdekken. Zeer passend bij de vrolijke bubbeltjes! Reken maar dat de twee kids van Gaaf voor Kinderen blij worden met een nieuwe set kleding. Lekker kleurrijk en voorzien van mooie print. De stof is als altijd soepel en comfortabel. En het leuke, als je in de collectie even verder kijkt dan kun je grappige ‘gezins-sets’ maken. Zo vonden wij een happy gestreept shirt met capuchon voor Mees en een vrolijke broek met longsleeve voor Pien. Nu komt het gave: in dezelfde kleurtjes. Zo vormen broer en zus qua kleding een setje.

Zelfs voor mama is er een jurk in dezelfde kleuren én zelfde print als de broek van dochterlief. Dus eerdaags op www.gaafvoormama.nl poseren wij met z’n drietjes in onze nieuwe outfit.

Wij feliciteren Chaos-and-Order met deze geslaagde restyle!