Lifestyle

Review: Ninja Gaming Guide

Karakter Uitgevers stuurde ons het boek van professionele gamer en Battle Royale-speler Tyler ‘Ninja’ Blevins toe. Ninja is bekend als speler van Fortnite, Call of Duty en Halo, hij heeft meer dan veertig miljoen volgers op verschillende platforms. Tijd dus om de Ultieme strategiegids Ninja Gaming Guide uit te brengen.
Op Facebook Gaafvoorkinderen hebben we een oproepje geplaatst wie het boek wil testen. We stuurden het boek uiteindelijk op naar Tom en hij schreef deze korte, maar nuttige, review: “Ik vond het boek leuk. Ninja legt alles goed en duidelijk uit. Hij legt goed uit dat je hardware moet kiezen wat bij jou past. Ik vond de oefeningen grappig, meestal denk ik daar niet aan. Hij legt goed uit waar je op moet letten met een spel spelen. Hij legt alles goed uit, het is een leuk boek! Zeker om nog gewoon voor tips te bekijken.” Zijn moeder vult aan: “Ondanks dat Tom niet van lezen houdt, vond hij dit boek wel leuk. Het is zijn interesse gebied. Hij vond de tips geweldig. Als moeder vind ik het fijn dat er ook een stuk over houding en bewegingsoefeningen in staan. Mijn zoon wilde dat niet van mij aannemen, maar als Ninja het zegt dan wel.”
Tijdloze lessen
Tyler ‘Ninja’ laat weten: “Ik gebruik Fortnite, Apex Legends en heel veel andere games voor de voorbeelden in dit boek, maar de informatie in dit boek is algemeen toepasbaar. Games komen en gaan, en jij zult met ze mee moeten bewegen. Maar als je aandachtig de lessen in dit boek bestudeert, hoef je nooit helemaal bij nul te beginnen. En wie weet versla je mij op een dag. Of niet. Dat is helemaal aan jou. Ik zie je!”
De lessen in het boek zijn tijdloos en met zijn tips kun je zelf een game-pc bouwen, een strategie ontwikkelen, je beste team samenstellen, perfect streamen, oefenen met een doel en nog veel meer.

Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan het online leesfragment.

En stel je wilt het boek nu graag hebben… Bol.com heeft het boek in het assortiment.

Overweeg je het product aan te schaffen, klik dan op onze link naar Bol.com. GaafvoorKinderen maakt gebruik van bol.com affiliate links. Als jij dus op één van de links klikt, dan krijgen wij daar mogelijk een percentage commissie over. Het kost jou niets extra!