De leesboeken van Geronimo Stilton zijn er voor alle leeftijden. Dus ook voor kinderen die net leren lezen. In de serie Makkelijk Lezen is het boek: Kijk en lees - Wat een feest! verschenen.

Leesfeest
In het boek wordt plaatjes kijken en lezen gecombineerd. Spelenderwijs!
In gekleurde cirkels staat telkens een woord, zoals ‘kaas’ of ‘vlag’. Je kunt in de tekening dan op zoek naar de afbeelding én ook het woord lezen. Geronimo zelf, of een familielid, geeft nog extra leesopdrachten voor wie wil. Bijvoorbeeld ‘zoek ook: ‘pet’ of ‘lamp’.
Lezen wordt op deze manier een feestje voor kinderen van 4 tot een jaar of 6.
AVI-boeken
Er valt nog meer te doen op de pagina’s. Er zijn zinnetjes voor lezers in AVI Start en lezers in AVI M3. Die tekstblokjes zijn te herkennen aan de kleuren rood en blauw.
Op deze manier gaat het boek lekker lang mee.
Geronimo Stilton voor de allerjongste lezers en leerlingen van groep 3. Zoek woorden en plaatjes met eenvoudige zoekopdrachten en lees korte zinnetjes.
Leren lezen met Geronimo
Kijk en lees - Wat een feest! van Geronimo Stilton is er voor iedereen die de boeken gi-ga-leuk vindt, maar eigenlijk nog maar net kan lezen.
Het kijk-, zoek- en leesboek is te lezen op twee AVI-niveaus: Start en M3.
In het boek wordt plaatjes kijken en lezen gecombineerd. Spelenderwijs!
In gekleurde cirkels staat telkens een woord, zoals ‘kaas’ of ‘vlag’. Je kunt in de tekening dan op zoek naar de afbeelding én ook het woord lezen. Geronimo zelf, of een familielid, geeft nog extra leesopdrachten voor wie wil. Bijvoorbeeld ‘zoek ook: ‘pet’ of ‘lamp’.
Lezen wordt op deze manier een feestje voor kinderen van 4 tot een jaar of 6.

AVI-boeken
Er valt nog meer te doen op de pagina’s. Er zijn zinnetjes voor lezers in AVI Start en lezers in AVI M3. Die tekstblokjes zijn te herkennen aan de kleuren rood en blauw.
Op deze manier gaat het boek lekker lang mee.
Geronimo Stilton voor de allerjongste lezers en leerlingen van groep 3. Zoek woorden en plaatjes met eenvoudige zoekopdrachten en lees korte zinnetjes.
Leren lezen met Geronimo
Kijk en lees - Wat een feest! van Geronimo Stilton is er voor iedereen die de boeken gi-ga-leuk vindt, maar eigenlijk nog maar net kan lezen.
Het kijk-, zoek- en leesboek is te lezen op twee AVI-niveaus: Start en M3.